Forumas Atvirukai



Diskusijų forumas geriems žmonėms
Paieška
Reklama
Mes soc. tinkluose
Google +


Facebook'e
Reklama
Kalbykla
500
Šiandien


Vardadienį švenčia:


-PASVEIKINK-


Naujos žinutės forume
Paieška | Klubo nariai | Taisyklės


  • Page 1 of 1
  • 1
Forumas » Gyvenimo būdas » Socialinė linija » Aptarnavimo kultūra įmonėse, įstaigose (Pasidalinkim įspūdžiais)
Aptarnavimo kultūra įmonėse, įstaigose
Vėja Žinutė parašyta: Penktadienis, 2011-02-25, 13:56:27 | Nr. # 1
ištikima klubo narė


nuo: 2008-11-25
žinutės: 4182

dovanėlės: 20
laimėjimai:

Balanda.lt rėmėja (-as)
Tai štai šią temą sugalvojau tikrai ne šiaip sau, ją padiktavo kokių pastarųjų dviejų savaičių įvykiai...Manau, kad aptarnavimo ypatumai Lietuvoje yaptingi ir verta juos aptart, apkalbėt...

Pirmiausia, papasakosiu istoriją susijusią su Lex System kurjerių operatorės ir kurjerių aptarnavimu.
Mano MB Valentino dienos proga sugalvojo padovanot man siuvimo mašiną. Lyg ir viskas tvarkoj. Suderinom su žmogum, kuris jomis prekiauja - jis mus patikino, kad siuntinį įdės po šventinės dienos (02.16), t. y. ketvirtadienį ir jau penktadienį siuntinys bus pas mus. Lyg ir viskas - gerai. Laukiam. Penktadienį kažkaip abu užmiršom apie tą siuntinį, šeštadienį guliu lovoj ir galvoju, velnias, kažką turėjo atvežt...Visą dieną pralaukėm, nieko - jokio skambučio iš kurjerio. Vėl skambinam į Kauną siuvimo mašinų pardavėjui, pasirodo - jis užrašė ne tą adresą. Greit skambinam į Lex System - operatorė maloniai pažada pataisyt adresą ir patikina, jog siuntinį gausim dar šiandien.... 16 val. - abu sėdim su vaiku namie ir laukiam, MB trūko kantrybė, paskambina vėl operatorei - paklausus iki kiek dirbate, ji pareiškė dirbam kiek reikia...Vėl pažada paskambint, po to kai susisieks su vairuotoju...Praėjo dar pusvalandis - jokio ženklo, jokio skambučio; skambinam vėl - deja, niekas neatsiliepia. Ko gero darbo valandos baigėsi...Atvirai pasakius, man pakilo siutas - veik trys dienos per kurias negaunam siuntinio. Susiradau internete Lex'ų gen. vadovo koordinates ir surašiau pretenziją, apie viską taip kaip buvo...Kadangi rašiau įmonės vardu, manau, kad ji suveikė. Pirmadienio rytą dar prieš devynias skambina vairuotojas, ar nieko tokio, kad atvešim po pietų... Kiek vėliau skambina moteriškė ir nori pakalbėt su MB, daviau jo numerį. Tas man paskui pasakoja, kad atsiprašinėjo iki begalybės, kad taip nesmagiai viskas gavosi...Vadinasi, išvada viena - generalinis direktorius sureagavo ir darbuotojai gavo velnių. Labai tuo džiaugiuosi...Po dienos skambina vėl iš lex'ų - turim Jums siuntinuką... Vakarop gavom saldainių dėžę ir firmos skėtį. Viskas pravers smile Kartais tikrai verta, kai kurių dalykų nenutylėt...

 
Vėja Žinutė parašyta: Penktadienis, 2011-02-25, 14:03:00 | Nr. # 2
ištikima klubo narė


nuo: 2008-11-25
žinutės: 4182

dovanėlės: 20
laimėjimai:

Balanda.lt rėmėja (-as)
Kita - vakarykščia istorija.

Nuvažiavm prasieiti per Klaipėdos Akropolį, užeinam į Topo centrą. Mūsų lelia sedi Maximos vežimėlyje. Pribėga konsultantė ir sako: Atleiskit, bet su Maximos vežimėliais pas mus negalima... MB akivaizdžiai susierzino, mane - paėmė vos ne juokas. Ot, normalu pas mus, jei jau ateini kaip potencialus klientas - dėl kažkokios "smulkmenos" esi išgrūdamas lauk...

Pasirodo, su kūdikiu - vaiku gali ten įeiti tik ant rankų smile Norėčiau jiems patiems pasiūlyti po Akropolį pasitampyti su vaiku kėdutėje, kuris sveria apie 10 kg plius dar kėdutė...

Kiek žinau, šiandien MB parašė ta tema jiems laiškelį, žiūrėsim kuo baigsis ši istorija...

 
stebėtoja Žinutė parašyta: Penktadienis, 2011-02-25, 15:49:00 | Nr. # 3
ištikima klubo narė


nuo: 2009-06-23
žinutės: 5669

Aha , labai gera tema : rudenį užsisakėm langus ieškojom konkretaus gamintojo ir rimtos firmos kuri jais prekaiuja , užsisakėm "megrane" langus Dexteroj . Labai gražiai priėmė ir atrodė lyg ir viskas gerai , tik jau pasirašant sutartį man kilo įtarimas , kai pakišo pasirašyti priėmomo aktą , o maniškis nieko negalvodamas ( tiksliau aš nepespėjau perspėt ) bet įspėjau , viršininką , kad taip daryt negalima , bet jis pradėjo dievagotis , kad čia mūsų naudai , musų nereikės trukdyti kai langus sudės . Gerai laukiam , praėjo terminas -tylu , skambunu aš , nepagamino , aš sakau tai gi jūs vadybininkai jūs turit skambint ir žmogų informuot . Po savaitės skambinu :- bus ryt , skambunu ryt -bus ryt , skambunu ryt -gerai ruoškitės atvežam , nu aš ir ruošiuosi , nuėmiau užauolaidas , skambina meistras , sako šendien negaliu -pirmadienį , sakau nieko nežinau aš visur nuėmiau užauolaidas , darykit ką norit ir taiop vėluojat duel . Skambinu viršininkui ir išvadinu jį melagiu ir apgaviku . jis pažada , kad penktadienį tikrai atvažiuos ir sudės , jie pasamdys kitą meistrų brigadą . Atvažiavo , sudėjo bang , sumaišė langus vietom bang
Bet vyras jau liepė daugiau nervų negadinti , bet jei papultų taip ant kitų dwarf
Bet svarbiasuai , parašiau el . laišką dexteros svetainėje su skundu , ir pats viršininkas žinodamas situacija , pirmadienio rytą nepaskambino , nepaklausė ar viskas gerai . Žadėjo jis už moralinę žalą tinkliukus nuo uodų , bet aš pareiškiau , kad iš melagių dovanų nepriimu ...
 
Balanda Žinutė parašyta: Pirmadienis, 2011-02-28, 10:26:00 | Nr. # 4
administratorė


dovanėlės: 36
Pirkom su sese keletą daiktų iš groziosodas.lt. Užsisakėm, sumokėjom ir laukėm siuntinuko. Atsiuntė, o ten, pasirodo, trūksta kai kurių prekių surprised Parašau jiems laišką, tai
atrašė, kad grąžins pinigus. Laukiu laukiu... savaitę... Nieko. Paskambinu - nekelia ragelio. Jei rašau laiškus - neatrašo sad Kiekvieną dieną skambinu, o jie nekelia ragelio. Šiaip ne taip prisiskambinu (po kelių savaičių), tai sako, kad tuoj perves ir vėl nieko... Jau pradėjom nerimauti, galvojam gal į vartotojų teisių apsaugą pranešti... Suma tai ne maža - apie 80 Lt agent Vienu žodžiu, dar po ilgų dienų skambinimo, pervedė jie tuos pinigus defender Viso praėjo apie mėnesį laiko gal... Nežinau ar jie su visais klientais taip elgiasi, ar čia tik mums taip "pasisekė" dontknow


 
Vėja Žinutė parašyta: Trečiadienis, 2011-03-02, 15:23:26 | Nr. # 5
ištikima klubo narė


nuo: 2008-11-25
žinutės: 4182

dovanėlės: 20
laimėjimai:

Balanda.lt rėmėja (-as)
Nieko sau, tikrai, kad "pasisekė"...bet gal vertėjo pagasdint Vartotojų teisėmis..
 
Vėja Žinutė parašyta: Ketvirtadienis, 2011-04-28, 07:31:39 | Nr. # 6
ištikima klubo narė


nuo: 2008-11-25
žinutės: 4182

dovanėlės: 20
laimėjimai:

Balanda.lt rėmėja (-as)
Pasidalinsiu pastarųjų dienų pirkimo "nuotykiais". Pirkom http://musuvaikams.lt/ lėlytei kėdutę, kurios vertė tikrai nemaža, prie jos turėjo atsiųsti dovanėlę, gana praktišką, bet jos deja taip ir nesulaukėm, nors realiai ji mums buvo reikalinga. Parašiau e-mail - tai man atsiuntė tą pačią sąskaitą ir jokio paaiškinimo. Kažkokia "šaraškinų" kontora, jaučiu daugiau ten nebepirksiu.
 
stebėtoja Žinutė parašyta: Penktadienis, 2011-05-06, 09:08:42 | Nr. # 7
ištikima klubo narė


nuo: 2009-06-23
žinutės: 5669

vakar norėjau nusipirkti siūlų , bet kantrybė baigėsi , nes pardavėja kalbėjosi su pažįstamu vyru ... papršiau , kad parodytų prekę iš arčiau , o ji atšovė, kad palaukčiau ir kai po kelių minučių atsibodo klausytis jų istirijų apsisukau ir išėjau iš parduotuvės ... Kartais labai negerai kai savininkams padeda giminaičiai jie jaučiasi teisūs ir nebaudžiami ....
 
Forumas » Gyvenimo būdas » Socialinė linija » Aptarnavimo kultūra įmonėse, įstaigose (Pasidalinkim įspūdžiais)
  • Page 1 of 1
  • 1
Search:
Prisijungimas
Vartotojo vardas
Slaptažodis
Reklama
Mūsų draugai
Kirpėja Inga
MMA klubas
Jūsų nuoroda čia


Radijas ¦ Dienoraštis ¦ Mūsų draugai ¦ Google+ ¦ Facebook ¦ Adf.ly ¦ Kontaktai ¦ Grįžti į viršų Į viršų



Hosted by uCoz man ftp