Forumas Atvirukai



Diskusijų forumas geriems žmonėms
Paieška
Reklama
Mes soc. tinkluose
Google +


Facebook'e
Reklama
Kalbykla
500
Šiandien


Vardadienį švenčia:


-PASVEIKINK-


Naujos žinutės forume
Paieška | Klubo nariai | Taisyklės


  • Page 1 of 1
  • 1
Forumas » Šeima » Pradinukai » Kuprinė
Kuprinė
Balanda Žinutė parašyta: Penktadienis, 2009-08-21, 13:43:14 | Nr. # 1
administratorė


dovanėlės: 36

Kiekvienų tėvelių tikslas - parūpinti pirmokėliui kuo geresnės kokybės kuprinę, siekiant apsaugoti vaiko sveikatą. Kuprinės svoris neturėtų sudaryti daugiau nei 10-15 proc. vaiko kūno svorio.

Apkrova nugarai: netinkamai sudėti daiktai kuprinėje, per didelis jos svoris gali pakenkti vaiko sveikatai, o ypač stuburui. PATARIMAS: Jūs turite prižiūrėti, kad vaikas tinkamai susidėtų daiktus kuprinėje.

Kuprinių nešiojimas: Kuprinė yra suskirstyta tam tikrais itin talpiais skyriais, kad joje talpinami daiktai pasiskirstytu tolygiai, svorio atžvilgiu. Tėveliams svarbu patikrinti, ar vaikas teisingai susidėjo knygas, ar kuprinėje yra tik būtiniausi daiktai, jokių tai dienai nereikalingų daiktų kuprinėje neturėtų būtų. Knygos, taip pat A4 formato dėklai turėtų būti dedami kišenėje, esančioje arčiausiai vaiko nugaros. Vidurinis skyrius skirtas susidėti sąsiuviniams, užrašų knygutei. Smulkūs daiktai, piniginė, gertuvė talpinami priekinėje arba šoninėse kišenėse.

Fizinis aktyvumas: tai didelė problema visuomenėje. Jei vaikas per mažai juda, susilpnėja jo nugaros raumenys. PATARIMAS: leiskite vaikui lankyti baseiną, tai padės sustiprinti nugarą ir jos raumenis.

Stuburo iškrypimas:
net 50% vaikų šis negalavimas atsirado dėl netinkamos laikysenos. Netaisyklingas sėdėjimas, stovėjimas, per sunkių daiktų nešiojimas gali sukelti rimtų stuburo problemų. PATARIMAS: įsitikinkite, kad jūsų vaikas visada išlaiko teisingą kūno padėtį, paaiškinkite jam, kodėl tai labai svarbu.

Kylančių sveikatos problemų, dėl per mažo fizinio aktyvumo, galima išvengti užsiimant įvairia sportine veikla.

Pavyzdžiui: Važiavimas dviračiu teigiamai veikia visą organizmą, nes minant dviračio pedalus dirba beveik visi kūno raumenys. Važiuojant dviračiu gerėja medžiagų apykaita, širdies veikla, lavinami raumenys.

PLAUKIMAS: jis laikomas viena iš sveikiausių sporto šakų, nes judant vandenyje yra mažai apkraunami sąnariai. Be to vandens temperatūra ir spaudimas skatinančiai veikia medžiagų apykaitą dėl pasunkintos termoreguliacijos. Taip pat teigiamai veikiama širdis, nuo kurios vandens spaudimas nuima dalį veninio spaudimo. Plaukimo metu atsipalaiduoja nugara, taip sumažėja įtampa.

Mityba:
Sveika ir subalansuota mityba yra labai svarbi augančiam organizmui. Lengvi ir tinkami pusryčiai yra vienas iš svarbiausių dienos davinių. Miego metu vaikai praranda dalį energijos. Todėl nepapusryčiavę ir negavę naujos energijos vaikai gali tapti išsiblaškę, nesugebėti susikaupti. Vaikai kurie valgo pusryčius yra atidesni, geriau mokosi, būna žvalesni po pamokų.
Sveiki pusryčiai susideda iš kuo įvairesnių maisto grupių produktų. Svarbiausia yra vartoti daug skysčių, taip pat vaisių ir daržovių. Pasistenkite, kad namuose jų niekada netrūktų. Svarbių produktų sąrašą turi papildyti ir pieno bei jo gaminių produktai.
Patys sveikiausi pusryčiai turi susidaryti iš:

1. Gėrimo (vanduo, vaisių arbatos, žolelių arbatos)
2. Vaisiai ir daržovės
3. Grūdų produktai (sveiki kviečių arba Muslis)
4. Pienas ir pieno produktai
5. Sūrio, dešros
6. Sviesto arba margarino
7. Tepiniai (džemo, riešutų kremo, grietinėlė, medus)

Miego rėžimas: prieš mokyklą vaikai turi eiti miegoti ne per vėlai. Geriausia, kad kiekvieną dieną jie eitu miegoti anksti ir tuo pačiu metu. Miegamasis kambarys turi būti gerai vėdinamas, kad netrūktų šviečio oro. Taip vaikai galės geriau išsimiegoti.

Žaismingas mokymasis: ikimokyklinio ir pradinių klasių vaikams svarbu ugdyti smalsumą. Žaidimo metu vaikams lengviau įsisavinti naujus dalykus, išmokti būti sistemingais ir sąmoningais. Tad nepamirškite žaidimo, kaip vieno iš svarbesnių ugdymo būdų.
http://www.kupriniumuge.lt



 
lašas Žinutė parašyta: Penktadienis, 2009-08-21, 13:44:41 | Nr. # 2
ištikima klubo narė


nuo: 2008-11-13
žinutės: 1222

Tinakris flowers , aciu uz issamia info ok
 
stebėtoja Žinutė parašyta: Penktadienis, 2009-08-21, 13:46:50 | Nr. # 3
ištikima klubo narė


nuo: 2009-06-23
žinutės: 5669

Nors maniškis ir ne mažas ir ne pradinukas, bet kuprinei pinigų netaupom, žiūrim , kad būtų petnešos minkštos patogi, nes knygų daug tenka nešiotis , na ir žinoma tvirta
 
Balanda Žinutė parašyta: Penktadienis, 2009-08-21, 13:54:14 | Nr. # 4
administratorė


dovanėlės: 36
Mes nusipirkom tokią kuprinę applause



 
lašas Žinutė parašyta: Penktadienis, 2009-08-21, 13:56:20 | Nr. # 5
ištikima klubo narė


nuo: 2008-11-13
žinutės: 1222

Musu kuprine panasi i
 
Balanda Žinutė parašyta: Penktadienis, 2009-08-21, 14:01:09 | Nr. # 6
administratorė


dovanėlės: 36
Tokią kuprinę pažiūrėsim kitais metais, nes dabar ji mums didoka buvo. Matavomės Ofice1 parduotuvėje 1tooth


 
lašas Žinutė parašyta: Penktadienis, 2009-08-21, 14:04:15 | Nr. # 7
ištikima klubo narė


nuo: 2008-11-13
žinutės: 1222

Didoka ir mums atrode pagl vaika, bet... kai daug nesiotis turi , tai... sad
 
asvitali Žinutė parašyta: Šeštadienis, 2015-05-30, 15:42:43 | Nr. # 8
klubo narys (-ė)


nuo: 2015-05-30
žinutės: 8

dovanėlės: 0
Tik kad tos kuprinės sveria nežmoniškai ir 22 kg sveriančiam vaikui tenka tampyt 3,5 kg.
 
Forumas » Šeima » Pradinukai » Kuprinė
  • Page 1 of 1
  • 1
Search:
Prisijungimas
Vartotojo vardas
Slaptažodis
Reklama
Mūsų draugai
Kirpėja Inga
MMA klubas
Jūsų nuoroda čia


Radijas ¦ Dienoraštis ¦ Mūsų draugai ¦ Google+ ¦ Facebook ¦ Adf.ly ¦ Kontaktai ¦ Grįžti į viršų Į viršų



Hosted by uCoz man ftp